FANDOM

Kao - postać z opowieści serialowej Re-Anime.

Charakterystyka Edytuj

Kayho Ghiro Mudd Vabbiritho Hammurabi Mohammed De Sentiehhi. Mówi się jednak Kayho Sentiehhi. Pierwsze mię skraca się do Kay lub Kao; rzadziej używa się drugiego imienia. W serii pierwszej ma 12 lat. Pochodzi z Cinnabar Town, Kanto. Jest pół-arabem. O rasę można się spierać. Sam mówi, że jest "od urodzenia silnie opalony", na co przystali koledzy, jednak między sobą wymieniają pogłoski, że jest mulatem. Nie pytają wprost, bo sądzą, że się obrazi. Matka zwie się Jina, jest rasy białej; lat 31. Ojciec zwie się Mohammed, jest rasy czarnej, odmiany brązowej; lat 33. Ma brata o imieniu Deffer, mulat; 10 lat. Babcia z rodziny mamy ma na imię Eleonora, lat 54; dziadek ze strony mamy ma na imię Ian, lat 58. Wszyscy ci mieszkają w Cinnabar City. Dziadkowie Kayho ze strony taty mieszkają w Floaroma City, Sinnoh. Dziadek - Hammurabi, babcia - Debhra, obydwoje lat 55. Debhra rasy czarnej, odmiany brązowej, Hammurabi rasy czarnej, odmiany czarnej. Kao jest skryty i tajemniczy. Nawet jeśli jest mu źle, to się uśmiecha. Jeśli nie uśmiecha się to znaczy, że jest zaskoczony lub jest źle. Ma hopla na punkcie porównywania drużyn swoich i kolegów oraz pokemonów do ich pokemonów. Zawsze wypatruje dziury w całym. Jego gadatliwość i ciągłe peplanie sprawia, że wdaje się w bójki z Temari. W serii pierwszej ma krótkie włosy, szatyn. Jest wysoki, chudy i dość zgrabny. Ubrany w luźny, biały t-shirt z napisem "Forever Sinnoh", ciemne dżinsy. Jak się dowiadujemy w dalszych epizodach nosi bieliznę tylko i wyłącznie koloru białego. Ma jeszcze bluzę, sweter i kurtkę, na zimniejsze dni. Nosi w plecaku także kąpielówki. Cechą szczególną jest okrągła blizna na prawej dłoni, po kolizji z asfaltem...

Pokemony Edytuj

Przy sobie Edytuj

387 363 265

U profesora Edytuj

Na razie brak.

Opisy pokemonów Edytuj

Turtwig Edytuj

Turtwig jest bardzo energicznym pokemonem, lubi się wyszaleć. Lubi walczyć, a wtedy jest opanowany, spokojny i zazwyczaj słucha się trenera. Posiada cechę szczególną - jeden przylistek.

Spheal Edytuj

Spheal jest trochę leniwy. Jego wielką zaletą jest szybkość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki